Στόχοι
Σήμερα τα στελέχη επιχειρήσεων εκτός από ισχυρές βάσεις στα πεδία της χρηματοοικονομικής, του Μάρκετινγκ και της Διοίκησης, χρειάζονται πολύ καλές γνώσεις πληροφοριακών συστημάτων και πληροφορικής, ώστε να έχουν τη δυνατότητα κατάρτισης στρατηγικής των επιχειρήσεων και ικανότητα λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων, από ανάλυση μεγάλου όγκου δεδομένων.
Το νέο Τμήμα του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου στον Άγιο Νικόλαο «Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας με κατευθύνσεις στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, στη Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων (Management Information Systems) και στο Μάρκετινγκ», προσφέρει ακριβώς αυτά τα γνωστικά αντικείμενα που δεν υπάρχουν στα προγράμματα σπουδών σε άλλο ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα στην Κρήτη.
Είναι σύγχρονο και ανταγωνιστικό τμήμα, δομημένο πάνω στις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς, παρέχοντας στους αποφοίτους του το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά εργασίας, όχι μόνο εντός Ελλάδας, αλλά και στο παγκοσμιοποιημένο πλέον οικονομικό περιβάλλον.