Εξάμηνο: ΣΤ’
Θεωρία: 2 ώρες
Εργαστήριο: 2 ώρες
Άσκηση: 5 ώρες
Χαρακτήρας: ΕΥ
Περίγραμμα ύλης: Θεωρητικό μέρος και εργαστηριακό μέρος
ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ SURROUND.
− Θεωρητική θεμελίωση του εν λόγω μοντέλου και των ομωνύμων ηχογραφήσεων.
ΜΙΞΗ «ΠΟΛΥΚΑΝΑΛΗΣ» ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗΣ.
– Ανάπτυξη της βαρύτητας που έχει η αισθητική, καλλιτεχνική ″εικόνα″ του προϊόντος της μίξης. (Μουσικά είδη, ρεύματα και τάσεις).
– Ανάπτυξη τρόπου / μεθόδου εργασίας. Αναφορά σε εναλλακτικές μεθόδους. Έμφαση στο τεχνικό μέρος της όλης διαδικασίας.
– Περί mastering. Προσδιορισμός των ορίων μεταξύ μίξης και επεξεργασίας στο mastering.
ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ − ΗΧΟΛΗΨΙΑ.
− Αναλυτική περιγραφή της ηχητικής εγκατάστασης: Front Of House και Back stage. Απαιτήσεις και προδιαγραφές.
– Εκτενής ανάπτυξη των νέων δεδομένων που δεν υπάρχουν στο studio. Επισήμανση της ανάγκης εφαρμογής μιας θεωρίας ηχητικών εγκαταστάσεων.
ΘΕΩΡΙΑ ΗΧΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ − ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
- Μελέτη χώρου σε συνδυασμό με τις ζητούμενες προδιαγραφές και δυνατότητες της υπό κατασκευήν ηχητικής εγκατάστασης, στα πλαίσια του σχετικού budget. Μεθοδολογία.. υπολογισμοί EAD, NAG, EPR, κλπ.