Εξάμηνο: ΣΤ’
Θεωρία: 4 ώρες
Εργαστήριο: 0
Χαρακτήρας: Υ
Εισαγωγή – Γνωριμία με θεμελιώδεις νομικές έννοιες όπως ενδεικτικά νομοθεσία, νομολογία κ.α. - Δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας – Θεμελιώδη Θέματα- Σχετικοί νόμοι και επιμέρους διατάξεις - Μελέτη πρόσφατων δικαστικών αποφάσεων και σχετική πρακτική εφαρμογή (θέσπιση-εφαρμογή ενός νομοθετικού κειμένου) - Πνευματικά και Συγγενικά Δικαιώματα - Η εκμετάλλευση του έργου σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία - Η διάρκεια της προστασίας - Μελέτη πρόσφατων δικαστικών αποφάσεων και σχετική πρακτική εφαρμογή (προστασία δικαιωμάτων) - Οι Διεθνείς Συμβάσεις - Μελέτη Δικαστικών Αποφάσεων αλλοδαπών δικαστηρίων και σύγκριση με την ελληνική νομολογία - Η Κοινωνία των Πληροφοριών (Γενικά) - Ειδικές κατηγορίες έργων (προγράμματα ηλεκτρονικών υπολογιστών, βάσεις δεδομένων) - Συνθήκες Internet - Κοινοτικό Δίκαιο και Νέες Τεχνολογίες - Πρακτική εφαρμογή (άδεια εκμετάλλευσης με μεταβίβαση δικαιώματος) - Μουσικές επιχειρήσεις / συμβάσεις - Σύσταση και είδη επιχείρησης / σχετική νομοθεσία - Συναλλαγές επιχείρησης / σχετική νομοθεσία - Ενδοκοινοτικές και διεθνείς συναλλαγές – εφαρμοστέο δίκαιο - Πρακτική εφαρμογή (σύσταση και λειτουργία μιας επιχείρησης. Οι σπουδαστές πρόκειται να δημιουργήσουν εικονικές επιχειρήσεις διαφόρων μορφών (προσωπικές, μετοχικές, μονοπρόσωπες, πολυπρόσωπες κ.α.) και στο πλαίσιο της λειτουργίας τους θα ενημερώνουν τον καθηγητή για τις συναλλαγές τους και τις σχετικές ενέργειες των εταιριών. Έτσι χρησιμοποιούν όλη τη θεωρητική γνώση που απέκτησαν από τη διδασκαλία σε σχετικές πρακτικές εφαρμογές).
Βασικές Αρχές του Μάρκετινγκ.
Δεδομένου ότι τα πράγματα αλλάζουν ραγδαία στο χώρο των επιχειρήσεων, και ο απόφοιτος Μουσικής Τεχνολογίας χρειάζεται να γνωρίζει τις Αρχές του Μάρκετινγκ αλλά και την επιχειρηματική νοοτροπία του σήμερα γενικότερα. Με τη συγκεκριμένη ενότητα του μαθήματος οι σπουδαστές διδάσκονται τη θεωρία του Μάρκετινγκ (θεωρητικό πλαίσιο) αλλά εξασκούνται και στη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων (μέσω εργασιών) που περιλαμβάνουν συλλογή και αξιολόγηση σχετικών στοιχείων (πρακτικό πλαίσιο).
Η οργάνωση της ενότητας του Μάρκετινγκ έχει ως εξής:
Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ. Η έννοια, η φιλοσοφία και το περιβάλλον του Μάρκετινγκ - Το Σύστημα Πληροφοριών Μάρκετινγκ και η Έρευνα Μάρκετινγκ - Η Αγοραστική Συμπεριφορά του Καταναλωτή - Τμηματοποίηση και Επιλογή της Αγοράς-Στόχου - Στρατηγική του Προϊόντος - Στρατηγική της Τιμολόγησης - Στρατηγική του Συστήματος Διανομής - Στρατηγική της Επικοινωνίας και Προβολής. Κατά τη διάρκεια της διδαχής του μαθήματος, κάθε αρχή και στρατηγική Μάρκετινγκ συνοδεύεται από παραδείγματα γύρω από το αντικείμενο της μουσικής. Έτσι οι σπουδαστές και με τη διεξαγωγή των σχετικών εργασιών βλέπουν στην πράξη κάποια εφαρμογή αυτών που θεωρητικά διδάσκονται.