Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο φοιτητής θα μπορεί να αναλύει και να υλοποιεί εφαρμογές λογισμικού σε περιβάλλοντα αντικειμενοστραφούς και επίσης διαδικτυακού προγραμματισμού.
Θεωρία
Μέρος 1ο: Η λογική του Αντικειμενοστρεφούς Προγραμματισμού (Α.Π.). Βασικές έννοιες Α.Π.:
Τάξη, Αντικείμενο, Συγκέντρωση, Υπερφόρτωση, Κληρονομικότητα, Πολυμορφισμός. Δομές
ελέγχου ροής προγράμματος. Μεταβλητές, Τελεστές, Πίνακες, Συμβολοσειρές.
Μέρος 2ο: Α.Π. με Java. Γνωριμία με τα Java applets. Δήλωση τάξης. Κύκλος ζωής αντικειμένου.
Δεδομένα και μέθοδοι μιας τάξης. Εξαιρέσεις, κατασκευαστές, κληρονομικότητα, διεπαφές
Αφηρημένες, τελικές και εσωτερικές τάξεις. Πακέτα της Java.
Μέρος 3ο: Δημιουργία εφαρμογών Java (applets). Προχωρημένες έννοιες Java (π.χ. Java
threads).
Εργαστήριο
Εργαστηριακές ασκήσεις αντίστοιχες με την θεωρία.
R. Cadenhead, L. Lemay, "Πλήρες Εγχειρίδιο της Java 6", 5η έκδοση, Εκδόσεις Γκιούρδας, 200 ISBN: 978-960-512-538-7
S. Zakhour, S. Hommel, J. Royal, I. Rabinovitch, T. Ris ser, M. Hoeber, "Ο Επίσημος Οδηγός της Java", 4η έκδοση, Εκδόσεις Γκιούρδας, 2006, ISBN: 978 -960-512-515-8