ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- Από δάσκαλος – «εμψυχωτής» - Βασικές αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων
- Η παιδαγωγική επιστήµη - Θεωρητική θεµελίωση και οι βασικοί παιδαγωγικοί όροι
- Κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήµης
- Ηθική και επιστήμη
- Βασικές θεωρίες µάθησης
- Ισότητα ευκαιριών στην εκπαίδευση - Εκπαιδευτική ανισότητα
- Η επικοινωνία στη σχολική τάξη
- Σχολική επιτυχία - Σχολική αποτυχία
- Κουλτούρα του σχολείου - Μορφές χαρακτηριστικά
- ∆ιεύθυνση και διευθέτηση της σχολικής τάξης
- ∆ιδακτικά µέσα παλιά και νέα - Μέθοδοι διδασκαλίας - Μοντέλα διδασκαλίας
- Η διαδικασία της αξιολόγησης – Κουλτούρα αξιολόγησης
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
- Βάµβουκας, Μ. (2004). Θέµατα Ψυχοπαιδαγωγικής, Αθήνα: Ατραπός.
- ∆ανασσής-Αφεντάκης, Α. (1995). Εισαγωγή στην Παιδαγωγική Επιστήµη (Τόµοι Α΄, Β΄ και Γ΄), Αθήνα: έκδοση ιδίου.
- Καΐλα, Μ. (1999), Ο εκπαιδευτικός στα πλαίσια της παιδαγωγικής σχέσης, Αθήνα: έκδοση ιδίας.
- Λαρεντζάκη-Γκόγκα Κ., & Παύλου Β. (2008). Ερωτήματα του Σύγχρονου Εκπαιδευτικού (Τα) Διαγωνισμός ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών-όλη η θεωρία ψυχοπαιδαγωγικών-διδακτικής με ασκήσεις, Αθήνα: Gutenberg-Γ. Δαρδανός.
- Ορφανός Γ. (2008). Ανθολόγιο Όρων και Θεωριών Γενικής Διδακτικής και Ψυχοπαιδαγωγικών Θεμάτων, Αθήνα: Gutenberg-Γ. Δαρδανός.
- Πυργιωτάκης, Ι. (1999). Εισαγωγή στην Παιδαγωγική Επιστήµη, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα..
- Φλουρής, Γ., & Κασσωτάκης, Μ. (2005). Μάθηση και διδασκαλία (Τόµος Α΄ και Β΄), Αθήνα: έκδοση ιδίων.
- Παιδαγωγική Επιθεώρηση, http://www.pee.gr/?page_id=71
- Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση, http://childeducation-journal.org/index.php/education