Ακαδημαϊκό Προσωπικό
Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος:
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- Διανυσματικά/Ψηφιακά γραφικά
- Αναπαράσταση 3Δ αντικειμένων
- Γραφικά Πραγματικού χρόνου / Προϋπολογισμένα γραφικά
- Διαδικασία παραγωγής ψηφιακών γραφικών
- Antialiasing και supesampling
- Μετασχηματισμοί και συστήματα συντεταγμένων
- Ορθογραφική προβολή και προβολή με προοπτική
- Αλγόριθμοι αποκοπής
- Υλικά, φωτισμός και χρωματισμός
- Σκίαση
- Μέθοδος Απομάκρυνσης Πίσω Επιφανειών
- Απεικόνιση υφής
- Τεχνικές κίνησης 2Δ και 3Δ μοντέλων
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
- Θεοχάρης και Μπεμ, Γραφικά: Αρχές και Αλγόριθμοι, Συμμετρία, Αθήνα,1999.
- Edward Angel, Interactive Computer Graphics: A Top-Down Approach Using OpenGL, Addison-Wesley, Reading, MA. 2003.
- J.D. Foley, A. Van Dam, Computer Graphics: Principles and Practice, Addison-Wesley, Reading, MA. 1996.
- S. Harrington, Computer Graphics, A Programming Approach, McGraw-Hill, New York, 1987.
- Hearn, Donald. Γραφικά υπολογιστών με OpenGL / Donald Hearn, M. Pauline Baker, μετάφραση Γεώργιος Σίσιας - 1η έκδ. - Θεσσαλονίκη : Τζιόλα.