Ακαδημαϊκό Προσωπικό
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Κύρια συστατικά παιχνιδιών - Παιχνιδομηχανές
Μαθηματικό Υπόβαθρο: σημεία και ευθείες: ορισμός σημείου και ευθείας γραμμής, ιδιότητες ευθείας, εφαρμογές στην ανίχνευση συγκρούσεων - γεωμετρία: αποστάσεις, παραβολή, κύκλοι και σφαίρες με εφαρμογές στην ανίχνευση συγκρούσεων - τριγωνομετρία: μοίρες και radians, τριγωνομετρικές ταυτότητες. Βαθμωτά μεγέθη - καρτεσιενές και πολικές συντεταγμένες - διανύσματα: προσθαφαίρεση διανυσμάτων, εσωτερικό και εξωτερικό γινόμενο - πίνακες.
Συνήθεις μετασχηματισμοί σε παιχνίδια: μεταφορά, κλιμάκωση και περιστροφή σε δύο και τρεις διαστάσεις και συνδυασμοί τους.
Κίνηση σε 1D, 2D 3D: περιγραφή κίνησης, ταχύτητα και επιτάχυνση - εξισώσεις κίνησης - βλήματα και εκρήξεις.
Δυνάμεις και Συγκρούσεις: Αποτέλεσμα δυνάμεων στην κίνηση σωμάτων - έργο, κινητική ενέργεια, δυναμική ενέργεια και διατήρηση της ενέργειας. Σύγκρουση με σταθερά και κινούμενα αντικείμενα, ελαστικές και ανελαστικές συγκρούσεις – διατήρηση ενέργειας και ορμής, μοντελοποίηση, πρόβλεψη και ανίχνευση συγκρούσεων. Περιστροφική κίνηση.
Παιχνίδια με script
Game Assets: importing assets, materials, shadows
Animations: Construction and triggering
Object Visibility and Player Focus
Forces, Joints and Particle Systems
GUI and Inventory creation and maintenance
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Εφαρμογή θεωρητικής γνώσης στην κατασκευή νέων παιχνιδιών και την μετατροπή/επέκταση υπαρχόντων παιχνιδιών σε παιχνιδομηχανές (π.χ. Unity).
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
- Norton, T., Learning C# by Developing Games with Unity 3D”, Packt Publishing, 2013
- Suvak, J., Learn Unity3D Programming with UnityScript, APress, 2014
- Unity3D online Tutorials (https://unity3d.com/learn/tutorials)