ΙΕΕΕ Student Branch
Διεθνής Ένωση Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών
Οργανωτική Ομάδα
Λουράκης Εμμανουήλ, Chair of the IEEE TEIoC Student Branch
Καπετανάκης Θεόδωρος, Vice-Chair of the IEEE TEIoC Student Branch
Βαρδιάμπασης Ιωάννης, Counselor of the IEEE TEIoC Student Branch
Το ΤΕΙ Κρήτης (και συγκεκριμένα το Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών στα Χανιά) είναι ένα από τα Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ιδρύματα που έχουν εγκριθεί από την IEEE για την δημιουργία Φοιτητικού Παραρτήματος. Η δημιουργία του IEEE TEIoC Student Branch είναι ένα πρωτοποριακό βήμα αναγνώρισης και εξωστρέφειας του Τμήματος, τόσο για τα ελληνικά όσο και για τα διεθνή δεδομένα.
Η συμμετοχή των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών και των αποφοίτων του Τμήματος στην IEEE και στο IEEE TEIoC Student Branch:
- εμπλουτίζει το βιογραφικό τους,
- παρέχει πρόσβαση στην πιο έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση σχετικά με την επιστήμη και την τεχνολογία του ηλεκτρολόγου-ηλεκτρονικού μηχανικού,
- τους κάνει μέλη της μεγαλύτερης και δημοφιλέστερης διεθνούς ένωσης ηλεκτρολόγων και ηλεκτρονικών μηχανικών,
- τους βοηθά να αποκτήσουν τεχνικές ικανότητες, να αναπτύξουν διαπροσωπικές σχέσεις, και να καλλιεργήσουν πνεύμα συνεργασίας και άμιλλας.
Η ΙΕΕΕ κατέχει ηγετική θέση στην παγκόσμια τεχνολογική και ακαδημαϊκή δραστηριότητα με:
- περισσότερα από 430.000 μέλη σε περισσότερες από 160 χώρες με το 50% να βρίσκονται εκτός ΗΠΑ,
- πάνω από 120.000 προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές-μέλη,
- περισσότερα από 333 τμήματα σε 10 γεωγραφικές περιοχές παγκοσμίως,
- περισσότερα από 2.510 φοιτητικά παραρτήματα πανεπιστημίων σε 80 χώρες,
- το 23,8% των μελών της να είναι κάτω των 30 ετών,
- πάνω από 4 εκατομμύρια έγγραφα στην ηλεκτρονική βιβλιοθήκη ΙΕΕΕ/ΙΕΤ και πάνω από 10 εκατομμύρια downloads κάθε μήνα.
- Διοργάνωση σεμιναρίων, συνεδρίων (conferences, workshops), ημερίδων και ομιλιών από διακεκριμένους επιστήμονες με σκοπό την επιμόρφωση και την ενημέρωση των φοιτητών γύρω από θέματα που αφορούν την επιστήμη και την τεχνολογία των ηλεκτρολόγων-ηλεκτρονικών μηχανικών και τις παρεμφερείς επιστήμες.
- Διοργάνωση εκπαιδευτικών εκδρομών και επισκέψεων σε εταιρείες και ιδρύματα που ασχολούνται με έρευνα και ανάπτυξη συγγενών επιστημονικών πεδίων.
- Συμμετοχή σε φοιτητικούς διαγωνισμούς υπό την αιγίδα της ΙΕΕΕ ή/και άλλων τεχνολογικών οργανισμών.
- Ενημέρωση των φοιτητών σχετικά με τις δραστηριότητες της ΙΕΕΕ και τις δυνατότητες που τους παρέχονται από αυτόν τον διεθνή οργανισμό.
- Διοργάνωση διαγωνισμών και αθλοθέτηση βραβείων με σκοπό την διάκριση της επιστημονικής ή εκπαιδευτικής δραστηριότητας και την επιδίωξη της αριστείας.
- Το μηνιαίο περιοδικό IEEE Spectrum Magazine: Λήψη του περιοδικού, τόσο σε έντυπη όσο και σε ηλεκτρονική μορφή, μηνιαίως (12 τεύχη).
- Το μηνιαίο περιοδικό IEEE Potentials Magazine: Λήψη 6 τευχών του περιοδικού σε ηλεκτρονική μορφή.
- Τη βάση δεδομένων IEEE Xplore digital library: Πρόσβαση σε περισσότερα από 2 εκατομμύρια έγγραφα (περίληψη και περιεχόμενα).
- Το μηνιαίο newsletter What's New @ IEEE: Λήψη μηνιαίων ενημερωτικών δελτίων σε δέκα τεχνολογικά θέματα.
- Την πρόσβαση στον ιστοχώρο IEEE Job Site: Για τον εντοπισμό 100άδων ευκαιριών σταδιοδρομίας εύκολα και εμπιστευτικά.
- Το εβδομαδιαίο newsletter IEEE Career Alert: Λήψη εβδομαδιαίων ενημερωτικών δελτίων μέσω email, με συμβουλές σταδιοδρομίας αλλά και την εργασία της εβδομάδας από το ΙΕΕΕ Job Site.
- Το διαδικτυακό περιοδικό Today's Engineer: Διαδικτυακό περιοδικό (webzine) αφιερωμένο στα ζητήματα που αφορούν τη σταδιοδρομία IEEE μελών.
- Την συμμετοχή στη διαδικτυακή κοινότητα myIEEE: Πρόσβαση στην διαδικτυακή κοινότητα της ΙΕΕΕ.
- Εκπτώσεις για τη συμμετοχή σε συνέδρια, και την προώθηση δημοσιεύσεων.
- Εκπτώσεις για την πρόσβαση σε δημοσιεύσεις.
- Εκπτώσεις για τη συμμετοχή σε εκπαιδευτικά προγράμματα από κορυφαία ιδρύματα σε όλο τον κόσμο.
- Δωρεάν email και λογισμικό της Microsoft (MSDNAA).
- Λήψη ενημερωτικού δελτίου από το Region 8 και το Ελληνικό Τμήμα της IEEE.
Γίνε κι εσύ Μέλος της ΙΕΕΕ
Βοήθησε να μεγαλώσουμε το IΕΕΕ Student Branch στα Χανιά
“Α worldwide community where innovators share what works, what does not, and what is needed now…”